Ofte stillede spørgsmål
På denne side kan du læse svar på de spørgsmål vi oftest modtager fra vores kunder. Finder du ikke svar på dit spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på chat eller e-mail til kundeservice@dalille.dk 🤗
Bestilling og levering
🤐 Hvor diskret er betaling og levering?
Vi er meget diskrete og vi sikre at der ikke er nogle der ved, at du har handlet hos os ✅
Vi deler ikke dine personoplysninger eller købsoplysninger med andre end fragtmanden og dine varer bliver sendt i en brun papkasse, eller sort forsendelsespose 👏🏻 Pakken er derfor helt anonym og ingen vil kunne gætte, hvad der er i den 🔍
Vi deler ikke dine personoplysninger eller købsoplysninger med andre end fragtmanden og dine varer bliver sendt i en brun papkasse, eller sort forsendelsespose 👏🏻 Pakken er derfor helt anonym og ingen vil kunne gætte, hvad der er i den 🔍
💳 Hvilke betalingsmidler kan jeg bruge?
Hos os kan du betale med Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Visa, MasterCard, Maestro og
American Express 📱💳
🏦 Hvad kommer der til at stå i banken?
Det er 100% anonymt! 💯 På dit kontoudtog i banken vil der blot stå “SP*PRI*VERV”. Så bare rolig, ingen vil kunne se hvad du har købt eller hvor du har købt fra 🏦
🚚 Hvordan får jeg gratis levering?
Vi leverer gratis med PostNord eller GLS til Pakkeboks eller posthus, på alle ordre over 750 DKK til Danmark, 1100 SEK til Sverige og €99 til Europa 📦
📍 Kan jeg selv vælge udleveringssted?
Ja 👍🏻 Du kan helt selv vælge hvilken PostNord Posthus/boks eller GLS Pakkeshop du ønsker din pakke leveret til 🚚
⚡ Hvad betyder “hurtig levering”?
Hurtig levering betyder at vi sender varen i dag, så den leveres ved dig hurtigst muligt 🤗 Det gælder kun for ordre hvor alle varerne er på lager, ved bestilling inden kl. 15.00 på hverdage og gælder både for levering med PostNord og GLS ☝🏻
🤨 Hvad gør jeg hvis et produkt er udsolgt?
Kontakt os på chatten 💬 Vi kan se den aktuelle lagerstatus for dig og i nogle tilfælde har vi varer på lager, som endnu ikke er blevet talt op 🧮
Alternativt kan varen måske reserveres eller forudbestilles ✔️
Alternativt kan varen måske reserveres eller forudbestilles ✔️
🏢 Har du blebevilling fra kommunen?
Hvis du har en blebevilling fra din kommune, skal du blot foretage dit køb hos os som normalt 👍🏻
Efter at du har gennemført ordren kan du anvende ordrebekræftelsen som dokumentation, for din refusion hos kommunen 🤑 Du har også mulighed for at kontakte os på e-mail eller chat, så vi kan fremsende din faktura, hvis kommunen beder om det 📜
Efter at du har gennemført ordren kan du anvende ordrebekræftelsen som dokumentation, for din refusion hos kommunen 🤑 Du har også mulighed for at kontakte os på e-mail eller chat, så vi kan fremsende din faktura, hvis kommunen beder om det 📜
🪄 Hvordan indløser jeg gevinster fra skrabespillet?
Når du vinder i vores skrabespil modtager du yderligere information via e-mail. I denne e-mail finder du alt hvad du behøver at vide, for at kunne indløse din gevinst. Er du stadig i tvivl kan du kontakte kundeservice via chat eller e-mail 🤗
I forhold til din ordre
📦 Kan jeg få en opdatering på min ordre?
Du kan nemt få en opdatering på din ordre ved at gå til vores ordresporing og fremsøge din ordre 🔍 Du skal bruge dit ordrenummer - som er angivet i din ordrebekræftelse - og postnummeret som ordren skal leveres til 📮
Du kan også søge din ordre frem ved at indtaste dit sporingsnummer som du har fået fremsendt højest én time efter at du lavede din ordre ✉️
Har du ikke modtaget et sporingsnummer på e-mail kan du stadig søge din ordre frem med ordre- og postnummer 🙌🏻
Spor din ordre
Du kan også søge din ordre frem ved at indtaste dit sporingsnummer som du har fået fremsendt højest én time efter at du lavede din ordre ✉️
Har du ikke modtaget et sporingsnummer på e-mail kan du stadig søge din ordre frem med ordre- og postnummer 🙌🏻
Spor din ordre
❌ Kan jeg fortryde/returnere mit køb?
Selvfølgelig kan du det - og det er gratis! 💟
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag hvor du modtager din pakke fra os 💪🏻 Hvis du ønsker at fortryde dit køb, så sender vi dig alt hvad du skal bruge og hjælper dig så godt vi kan 👍🏻 Du kan læse mere om fortrydelse og returnering i vores Refunderingspolitik 👨🏼⚖️
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag hvor du modtager din pakke fra os 💪🏻 Hvis du ønsker at fortryde dit køb, så sender vi dig alt hvad du skal bruge og hjælper dig så godt vi kan 👍🏻 Du kan læse mere om fortrydelse og returnering i vores Refunderingspolitik 👨🏼⚖️
🎁 Der var en ekstra ting med i pakken?
Ej hvor har du bare været heldig! 😍 En gang i mellem putter vi en lille gave med i pakken, når vi pakker din ordre på vores lager - det kan være alt fra rabatkoder, til skrabelodder, gavekort og endda produkter fra butikken 🫢
Produkter og vedligehold
🆕 Hvad kan I anbefale til nybegyndere?
Til nybegyndere kan vi anbefale vores Dobbeltpakker (klik her), hvor man køber to stk. bleer ad gangen. På den måde kan man nemt prøve lidt forskelligt og på den måde finde ud af, hvilke størrelser og mærker der passer bedst.
Derudover kan vi anbefale at du tager et kig på vores side med Favoritter (klik her).
Derudover kan vi anbefale at du tager et kig på vores side med Favoritter (klik her).
🧽 Hvordan vedligeholdes produkterne?
Vores bleer kræver ikke vedligehold, de skal bare bruges, men når det kommer til sutter og plastikbukser er der en række trin du kan følge, for at forlænge levetiden. Vores produkter er i af høj kvalitet, men hvis du passer godt på dem holder de længere.
Vi har lavet en videovejledning til hvordan du vedligeholder din sut, som du finder her: Sådan skiller og renser du din sut (klik her). I forhold til plastikbukser skal du følge anvisningerne på pakken for det enkelte produkt, da der kan være forskel.
Vi har lavet en videovejledning til hvordan du vedligeholder din sut, som du finder her: Sådan skiller og renser du din sut (klik her). I forhold til plastikbukser skal du følge anvisningerne på pakken for det enkelte produkt, da der kan være forskel.
🎯 Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?
Når du skal vælge korrekt størrelse på et produkt, kan du følge denne vejledning:
For bleer:
Størrelserne på bleer varierer en del, så her skal du kigge efter målene der står på produktsiden for det enkelte produkt.
For sutter og sutteflasker:
Størrelserne på sutter og sutteflasker er "onesize". Du skal derfor ikke vælge en størrelse ved disse produkter.
For tilbehør og øvrige produkter:
Ved tilbehør og øvrige produkter skal du kigge på produktsiden for det enkelte produkt. I de fleste tilfælde, så som ved cremer, underlag og lignende, skal der ikke vælges en størrelse.
For plastikbukser:
Tommelfingerreglen ved valg af størrelse for plastikbukser er, at du skal vælge den samme størrelse som du ville vælge, hvis du skulle købe bleer (eller underbukser). Bruger du normalt størrelse M i tøj, skal du derfor vælge størrelse M i plastikbukser.
For bleer:
Størrelserne på bleer varierer en del, så her skal du kigge efter målene der står på produktsiden for det enkelte produkt.
For sutter og sutteflasker:
Størrelserne på sutter og sutteflasker er "onesize". Du skal derfor ikke vælge en størrelse ved disse produkter.
For tilbehør og øvrige produkter:
Ved tilbehør og øvrige produkter skal du kigge på produktsiden for det enkelte produkt. I de fleste tilfælde, så som ved cremer, underlag og lignende, skal der ikke vælges en størrelse.
For plastikbukser:
Tommelfingerreglen ved valg af størrelse for plastikbukser er, at du skal vælge den samme størrelse som du ville vælge, hvis du skulle købe bleer (eller underbukser). Bruger du normalt størrelse M i tøj, skal du derfor vælge størrelse M i plastikbukser.
🩲 Er jeres produkter fri for latex?
99% af vores produkter er fri for latex, men enkelte produkter - så som f.eks. flaskesutter til sutteflasker - kan indeholde latex i mere eller mindre grad. Vi oplyser altid på produktsiden for det enkelte produkt, hvis det indeholder latex.
Yderligere spørgsmål
🕹️ Hvordan spiller jeg skrabespillet?
Du kan spille vores skrabespil ved at klikke her. Husk at du får ét gratis spil om dagen, så husk at komme igen i morgen ☝🏻
🛒 Har I en fysisk butik man kan besøge?
Nej, vi har ikke en fysisk butik man kan komme og handle i på nuværende tidspunkt 😊 Vi sender alle vores ordrer fra vores lager i Nordjylland, Danmark, men man kan desværre ikke besøge os på adressen 🙌🏻
🤑 Hvordan indløser jeg rabatkoder og gavekort?
For rabatkoder:
Du kan anvende din rabatkode ved at indtaste koden på betalingssiden, før du gennemfører ordren. Rabatten bliver automatisk trukket fra beløbet du skal betale ☺️
For gavekort:
Du kan indløse gavekort på mange måder, b.la. via Apple Wallet, men ønsker du at indløse det på hjemmesiden kan du klikke på linket eller indtaste koden ved betalingen. Når du bruger et gavekort vil det resterende beløb stadig være tilgængelig, indtil at saldoen er nul 🙌🏻
For (fysiske) skrabelodder:
Ved skrabelodder skal du kigge på bagsiden af loddet hvor du finder yderligere informationer om hvordan gevinster indløses. Der kan nemlig være forskel på metoden for indløsning fra kampagne til kampagne 💰
Du kan anvende din rabatkode ved at indtaste koden på betalingssiden, før du gennemfører ordren. Rabatten bliver automatisk trukket fra beløbet du skal betale ☺️
For gavekort:
Du kan indløse gavekort på mange måder, b.la. via Apple Wallet, men ønsker du at indløse det på hjemmesiden kan du klikke på linket eller indtaste koden ved betalingen. Når du bruger et gavekort vil det resterende beløb stadig være tilgængelig, indtil at saldoen er nul 🙌🏻
For (fysiske) skrabelodder:
Ved skrabelodder skal du kigge på bagsiden af loddet hvor du finder yderligere informationer om hvordan gevinster indløses. Der kan nemlig være forskel på metoden for indløsning fra kampagne til kampagne 💰
🏳️🌈 Hvilke sprog kan jeg vælge på hjemmesiden?
Når du handler hos os kan du vælge mellem tre sprog, som er Dansk, Svensk og Engelsk. Du kan ændre sproget ved at klikke på sprogvælgeren øverst til højre på hjemmesiden, eller ved at besøge dalille.dk for dansk, dalille.se for svensk eller dalille.com for engelsk.
🌍 Hvilke lande leverer I til og hvad koster det?
Vores kunder er hovedsageligt fra Danmark og Sverige, men derudover leverer vi faktisk også til en del andre EU-lande, - og endnu flere er på vej. På nuværende tidspunkt leverer vi til de følgende lande:
Derudover arbejder vi på at kunne tilbyde levering til Færøerne, Grønland, Tyskland, Norge og Storbritannien (UK).
Levering til | Med PostNord | Med GLS |
Danmark | Til udleveringssted: 59 kr.* *Gratis ved køb over 750 kr. Til hjemmelevering: 99 kr. |
Til udleveringssted: 49 kr.* *Gratis ved køb over 750 kr. Til hjemmelevering: 89 kr. |
Sverige | Til udleveringssted: 125 SEK* *Gratis ved køb over 1 100 SEK Til hjemmelevering: 200 SEK |
Til udleveringssted: 110 SEK* *Gratis ved køb over 1 100 SEK Til hjemmelevering: 195 SEK |
Belgien | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Finland | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Frankrig | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Holland | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Italien | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Luxembourg | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Polen | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
Spanien | Til udleveringssted: €24 Til hjemmelevering: €30 |
Til udleveringssted: €22 Til hjemmelevering: €28 |
💬 Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan altid kontakte os via Kundeservice-siden 💬 På siden finder du både vores e-mail adresse, en kontaktformular og vejledning til at Live Chatte med os, direkte fra hjemmesiden 😊
Har du stadig spørgsmål? 🤔