Ofte stillede spørgsmål


Hvor diskret er det at handle på Dalille?

Det er meget diskret at handle hos os. Vi deler ikke dine oplysninger med andre end fragtvirksomheden og dine varer sendes i en papkasse, forsendelsespose eller kuvert, hvorpå der udelukkende står "Priverv". Pakken er derfor helt anonym og ingen vil kunne gætte, hvad der er i den.

Eksempel:

 

Hvad kommer der til at stå på kontoudtoget i banken?

På dit kontoudtog i banken vil der blot stå “SP*PRIVERV”. Så bare rolig, ingen vil kunne se hvad du har købt eller hvor du har købt fra.

 

Hvordan opnår jeg gratis levering?

Vi tilbyder gratis levering på alle ordre over 250 DKK, 340 SEK eller €34. Herudover koster levering til PostNord Pakkeshop/Pakkeboks kun 29 DKK, 40 SEK eller €4 i Danmark, Sverige, Belgien, Finland, Holland, Luxembourg og Tyskland.

 

Et produkt er udsolgt eller findes ikke i min størrelse?

Vi anbefaler at du kontakter os, så vi kan kontrollere den aktuelle lagerstatus for dig. I nogle tilfælde har vi varer på lager, som endnu ikke er blevet talt op. Alternativt kan varen måske reserveres eller forudbestilles.

  

Kan jeg fortryde mit køb?

Selvfølgelig kan du det! Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, hvor du modtager din pakke fra os. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, så sender vi dig alt hvad du skal bruge og hjælper dig så godt vi kan. Du kan læse mere om fortrydelse og returnering i vores Refunderingspolitik.

 

Hvad er Dalille og hvor er vi fra?

Du kan læse meget mere om os og hvor vi er fra, på vores “Om os”-side, som du finder lige her: Om os

 

Er der specielle tiltag i forbindelse med Covid-19?

Vi har lavet en side med information i forbindelse med Covid-19. Du kan se den her: Information vedrørende Covid-19

 

Jeg har brug for hjælp eller har spørgsmål!

Kontakt os. Du kan finde vores kontakt oplysninger på Kundeservice-siden.